איך צוברים נקודות?
עובד מקבל ב-1 לכל חודש 100 נק' ויכול לצבור עד 200 נק' לכל היותר, בהתאם למפורט בתקנון> (לינק)
גמלאי מקבל ב-1 לכל חודש 80 נק' ויכול לצבור עד 160 נק' לכל היותר, בהתאם למפורט בתקנון> (לינק)
ב-31.12 של כל שנה כל הנק' הצבורות יימחקו ותחל צבירה חדשה החל מ1.1 של כל שנה.
איך מממשים נקודות במועדון?
ניתן לממש נקודות על כל אחד מהמוצרים המופעים באתר המועדון. כל נקודה שווה 0.5 ₪.
בחלק מהמוצרים ניתן לבצע רכישה גם ללא מימוש נקודות.
איך משלמים באמצעות כסף הדיגיט-לי שברשותי?
ניתן לשלם על הטבות ומוצרים באמצעות כסף הדיגיט-לי שיש ברשותך. בסל הקניות יש לסמן בשיטת התשלום במימוש כסף דיגיט-לי.
במידה ויתרת כסף הדיגיט-לי נמוכה ממחיר העסקה, התשלום היחסי ייגבה באמצעות כרטיס האשראי.
אשמח לקבל חשבונית בגין העסקה, כיצד ניתן לקבל אותה?
חשבונית נשלחת אוטומטית למייל העובד כפי שרשום במערכת תוך 7 ימי עסקים מרגע ביצוע העסקה. אישור הזמנה נשלח מיידית למייל.
ביצעתי עסקה והתחרטתי. איך אני מבטל אותה?
עליך לפנות לשירות הלקוחות דרך הקישור שבעמוד זה. על פי חוק ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום בניכוי דמי ביטול של 5% או 100 ₪, הנמוך מביניהם. אם המוצר הגיע אליך, יש לפנות אלינו לתיאום החזרת המוצר לספק וטיפל בדמי הביטול.
החלטתי לבטל עסקה, מה קורה עם הנקודות שמימשתי בעסקה זו?
בהתאם להוראות תנאי השימוש, הנקודות יושבו לחשבונך האישי במידה ואישור עבור ביטול העסקה התקבל במערכות המועדון באותו חודש קלנדרי שבו בוצעה העסקה המקורית.
החלטתי לבטל עסקה, מה קורה עם הכסף דיגיט-לי שמימשתי בעסקה זו?
במקרה של ביטול הטבה/שירות/מוצר שהוזמן באמצעות שובר דיגיט-לי, הכסף יוחזר לדיגיט-לי שלך.
היכן ניתן לראות את היסטוריית הצבירה וניצול הנקודות שלי?
באזור האישי של אתר המועדון יופיעו צבירה ומימוש הנקודות כמו כן יופיעו רשימת ההטבות והמוצרים שהזמנתי.